Det var din dag

Glömska slog emot mig och därför kommer det nu ett Grattis i efterskott.
Jag hyllar alltid min farfar på hans födelsedag skriftligt, men mycket har stått på spel så därför blir det ett alldeles försent gratulerande.
11/12 skulle varit en stor dag, för då hade du fyllt hela 70 år. Det svider i mig att vi inte kunde uppleva den dagen tillsammans. Hela 10 år utan dig kvar här på jorden, det känns totalt overkligt. Kan inte riktigt haja, inte ens i mina innersta tankar att det var så längesen när det känns som igår då du sjöng "kan du vissla johanna" för mig.
Sanna mina ord, dem ekar någonstans långt därinne i mitt inre och det kommer eka tills den dagen jag lägger mig i graven.
Jag älskar dig
401211-3215
engraved in my heart
Minnet av dig följer varje fotsteg, inristat i min hud.
Det är min hyllning till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0