Stopp och galopp

Här var det ett tag sen jag kikade in, vad beror det på?
Jo, det är såhär att min dator har varit lite ur form så att säga.
Jag kom hem för snart två timmar sen. har tillbringat måndag-onsdag i Västerås där min bror numera är bosatt och min morbror och hans tjej ett par år tillbaka.
Dessa dagar har alltså bestått av att umgås med en liten del av släkten och att helt enkelt bara slappat. Riktigt behövligt får jag säga.
Men nu är jag tillbaka på ön, på både gott och ont. Det positiva är att studierna står ganska stilla för tillfället, med andra ord har jag ganska mycket fritid. Går till plugget imorgon och sen är det helg. YEAH!
Negativa i det hela är väl att jag gärna hade stannat längre om jag kunnat, det är bra att ta sig ifrån ön då och då. NYTTIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0