Productions

Som så många gånger förr, tog Addman sig i kragen och drog med mig ut på en powerwalk! Blev en lång tur på spåret och runt i Visby trakten, frisk luft och mycket prat. Man uppskattar så mycket saker i sin omgivning, bara att ha en närstående som man kan dela allt med, en sån människa som både lyssnar, förstår och står ut i alla väder. Jag är evigt tacksam! Imorgon väntar en tom studio som bara väntar på att bli stylad av mig och mina två kompanjoner. Ett fullspäckat schema hela veckan är vad som väntar mig, det ska bli förbannat roligt! I ledning av Charlotte kör vi på med gasen i botten med start imorgon. Nu väntar en efterlängtad dusch och därefter lite fix och trix i indesign! Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0